1 Temmuz 2011 Cuma

Yazın Gelmesiyle Birlikte Televizyonda Eski Dizilerin Tekrarlarının Belirmesi

Öncelikle ilk yazıma başladığım için kendimi tebrik ediyorum. Bir de bu yazıyı saat sabahın 6(altı)sında yazdığımı da not düşerek konuma giriş yapıyorum.


Efenim konumuz başlıktan da anlaşılacağı gibi yazın gelmesi ve haliyle Radyo ve Televizyon ile uğraşan abi, abla, amca ve teyzelerimizin tatile çıkmasıyla televizyonda birden bire belirmeye başlayan bilmem taa kaç yıl öncenin dizileri. Örnek vermek gerekirse Cennet Mahallesi, En Son Babalar Duyar, Çocuklar Duymasın vb. dizilerden bahsediyorum. Televizyonda ne zaman gezinmeye başlasam(saat farketmez) bu dizilerden en az 1'i maksimum 3'ü(haliyle) yayında oluyor. Ne bu arkadaşım? Bu nasıl bir yayıncılık zekası? Cidden şu güzelim yaz günlerinde, okul da yokken televizyonu açıp bunları izleyenler var mı lan? Hayır diyelim ki var niye sabahın 5'ine de koyuyosun bunu? Sabahın 5'inde televizyonu açıp "aa cennet mahallesi varmış" diyip kıçını kırıp Show Tv'nin karşısında oksijen tüketen insanın ne sana, ne bize bundan sonra bi yararı olur; ne de o izlediği Cennet Mahallesi'nin ona bi yararı olur. Anlıyo musun beni ey Show Tv?! Sırf reyting uğruna(sabahın 5'inde ne reytigiyse bu amk) beyin felci geçirmesine ramak kalmış insanları hayata tekrar kazandırmak yerine neden geri dönülmez bi yola sokuyosun(Ahmet Çakar amcama selamlar)?! İnsanlığa sığar mı bu?! Bak yine atara geldim amk. Neyse sakinim.



Demem şu ki: Bu yayıncı kuruluşların pis planlarını çökertmek için bu dizileri izlemeyelim efenim. Gidin Cnbc-e var, e2 var, Nba Tv var(onda da lökavt falan olmuş sinirim bozuldu zaten ama o konuya sonra değiniriz), Discovery var, Nat. Geo. falan var işte gidin onları izleyin sevgili kardeşlerim(Rte gibi hissettim lan kendimi). fatih terim mod on Size güveniyorum, hadi aslanlarım hadi koçlarım! Adam olun burdan sahaya kadar! fatih terim mod off



Ben Berk Oktar. İlk yazımın(aslında deneme diyelim) sonuna geldik. Günün tüm yorgunluğunun üzerine yazılan bir yazı olduğundan fazla kâle almayın zaten. Ama okuyun. Okumak güzeldir. Sürç-ü Lisan ettiysek affola. Saygılar, sevgiler. Bu kedi de çok tatlıymış amk gözümü ayıramıyorum ya.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder